Strona 2 z 2

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

: 28 paź 2017, o 23:36
autor: wszim
Ciekawostka - olki trzymają się w cenie choć wysypało ich w ogłoszeniach dość sporo. Co ciekawe benzyny 1,8 są często droższe od diesli :o Czyżby to był początek objawów tendencji odchodzenia od kopciuszków. Coraz mniej chętnych na diesle, chyba coraz więcej z nimi problemów i to nie tylko mechanicznych ale także w aspektach ekologicznych oraz badań w SKP w świetle nadchodzących przepisów.
https://allegro.pl/kategoria/chevrolet- ... 43?order=m

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

: 29 paź 2017, o 09:28
autor: Bunioopl
Jak kupowałem swojego Olka 1,8 to dałem za niego 36400. Prawie 5000 więcej niż za Kopciucha z najmocniejszym silnikiem.

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

: 29 paź 2017, o 10:34
autor: wojbur
Ja widzę ogólną tendencję wzrostu zainteresowania benzyniakami, a za tym idą oczywiście ceny. Jednocześnie coraz więcej diesli importuje się z UE - jak Wojtek już napisał, wprowadzane są tam coraz szerzej rozwiązania, które skutkują brakiem rentowności zakupu diesli (np. wysoki podatek drogowy w Holandii, zakaz wjazdu do centrów miast w innych krajach itp). W tym kontekście proste silniki benzynowe, zwłaszcza gdy są oferowane w aucie z polskiego salonu od 1 właściciela, zyskują na wartości.

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

: 29 paź 2017, o 23:45
autor: raszek
To prawda! Znalezienie w niektórych modelach benzyniaka graniczy z cudem, a jak się pojawia, to jest dużo droższy od wysokoprężnego motoru. To też kwestia możliwości zainstalowania LPG oraz "mniejszego" smrodu związanego z osprzętem do np. dopalaniem sadzy i osprzętem samego silnika. W obecnych czasach praktycznie nie spotyka się wolnossącego silnika Diesla, co najmniej z jedną turbiną, a to przy pewnych "umiejętnościach" jazdy szybko się zużywa, a serwis kosztuje sporo więcej, niż paliwo "zaoszczędzone" poprzez (teoretycznie) mniejsze spalanie... No i do tego moda... Szkoda tylko, że w UE wolnossące benzynowe silniki też już rzadkość...

Re: dyskusja o cenach zakupu i sprzedaży

: 31 sty 2018, o 19:30
autor: shaggy80
Ja dałem 61300zł - listopad 2013, RM2014, LS+, 1.8 140KM, gaz za 1PLN, w tym dopłata 2100 do wersji czarny metalik. Nawet dywaników nie dostałem :) Kupiłem w markecie za 70zł gumowe i służą do tej pory.