Elastyczny przewód wylotowy wspomaganego układu kierowniczego Cruze/Orlando

Przywołania z rynku, informacje oficjalne o typowych usterkach modelu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 13168
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Opel Insignia B
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Elastyczny przewód wylotowy wspomaganego układu kierowniczego Cruze/Orlando

Post autor: etac » 10 sty 2018, o 19:22

Stan

W niektórych pojazdach 2011-2013 Chevrolet Cruze/Orlando może występować spękanie elastycznego przewodu powrotnego/wylotowego przekładni wspomaganego układu kierowniczego w obszarze bliskim okuciu przewodu elastycznego. Spękany elastyczny przewód wylotowy przekładni wspomaganego układu kierowniczego powoduje wyciek oleju, wzrost wysiłku potrzebnego do obracania kierownicy i utratę wspomagania układu kierowniczego.

Rozstrzygnięcie Polityki Specjalnej

Polityka specjalna obejmuje bezpłatnie stan opisany powyżej na okres 6 lat lub 120000 kilometrów / 75000 mil, zależnie który z tych warunków wystąpi jako pierwszy, od daty pierwotnego włączenia pojazdu do eksploatacji, niezależnie od stanu własności.

Pojazdy wchodzące w grę

Wszystkie pojazdy wchodzące w grę są zidentyfikowane przez numer identyfikacyjny pojazdu w sekcji Obowiązujących Gwarancji w systemie Globalnego Zarządzania Gwarancjami GM.

Procedura obsługi serwisowej

Wymienić elastyczny przewód wylotowy przekładni wspomaganego układu kierowniczego.
zobacz procedurę roboczą "Wymiana elastycznego/sztywnego przewodu wylotowego przekładni wspomaganego układu kierowniczego", grupa "Układ kierowniczy/wspomagany układ kierowniczy", Instrukcja serwisowa Cruze/Orlando.
Panie Boże chroń mnie od przyjaciół, bo od wrogów obronie się sam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Kampanie serwisowe/Informacje techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość