Uszkodzenie półosi napędowej (silnik 2H0)

Przywołania z rynku, informacje oficjalne o typowych usterkach modelu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 13791
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Opel Insignia B
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Uszkodzenie półosi napędowej (silnik 2H0)

Post autor: etac » 28 sie 2014, o 20:34

Objawy
Klienci mogą zgłaszać się z problemem pękniętej prawej półosi napędowej. Mogą być też zgłoszenia o braku możliwości przyspieszenia samochodu przy jednoczesnym utrzymaniu kontroli
nad skręcaniem i hamowaniem pojazdu.
Model:
Orlando MY2013, MY2014

Zakres:
Orlando – DK059483 – EK553116

Przyczyna;
Wada produkcyjna półosi dla samochodów z listy dostepnej w ASO

Działanie:
1. Sprawdzić numer LOT półosi, jeśli jest po punkcie granicznym, to część nie wymaga wymiany – zakończyć naprawę na tym etapie.
Ulepszenie na etapie produkcji
AT (29 listopada 2013)
MT (31 listopada 2013)
polos kampania.jpg
polos kampania.jpg (62.94 KiB) Przejrzano 283 razy
2. Jeśli numer LOT półosi, jest przed punktem granicznym, to dokonać wymiany zgodnie z instrukcją dostepna w ASO
Panie Boże chroń mnie od przyjaciół, bo od wrogów obronie się sam
Moja Historia:
2007-2011 - Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 - Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2013-2017 - Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > - Chevrolet Aveo 1.4 LTZ

Awatar użytkownika
wszim
Moderator
Posty: 9717
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Chevi: Orlando LT 1,8 LPG
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Uszkodzenie półosi napędowej (silnik 2H0)

Post autor: wszim » 7 paź 2014, o 11:24


ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Kampanie serwisowe/Informacje techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość