Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Stuka, puka, kapie, cieknie...
Rickss83
Bywalec
Posty: 190
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Imię: Łukasz
Chevi: Cruze SW
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 16 cze 2018, o 16:16

Ja osobiście używam autodoc, ale ja mieszkam poza granicami kraju.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

tapsik
Obserwatorek
Posty: 7
Rejestracja: 15 paź 2015, o 20:29
Imię: sebastian
Chevi: cruze
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: tapsik » 16 cze 2018, o 23:48

Przy skręcaniu pokrywy filtra użyj klucza dynamometrycznego, wartość powinna być napisana na pokrywie. Odpowietrzasz przekręcając parę razy kluczyk na zapłon. Nie powinno być problemów.

wojtas01
Obserwatorek
Posty: 39
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Imię: Wojciech
Chevi: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Lokalizacja: Morąg/Warszawa
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 23 cze 2018, o 15:37

Szlak mnie trafia już z tym autem . Brak mocy . Chodzi jak bez turbo. Ciężko przyspiesza , silnik głośniej chodzi . Czasem jest ok ale co raz rzadziej .Trzeba mocno wciskać pedał gazu aby auto zwawiej jechało ... :-(
Jak sprawdzić czy ta " grucha " od turbo jest ok ( czy chodzi ta dźwignia). Podejrzewam z różnych opisów objawów ,że może nie działać też właściwie zawór N75.

P.s. dziś wymieniłem filtr paliwa i odczytałem kody błędów ( pokazuje obwód sterowania świecy żarowej cylinder 4- P0674).

Rickss83
Bywalec
Posty: 190
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Imię: Łukasz
Chevi: Cruze SW
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 23 cze 2018, o 17:13

Odłącz zasilanie od świecy, najpierw sprawdź czy dochodzi zasilanie do niej, sprawdź jaki ma opór świeca, następnie sprawdź świecę, na krótko kawałkiem przewodu z aku do świecy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wojtas01
Obserwatorek
Posty: 39
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Imię: Wojciech
Chevi: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Lokalizacja: Morąg/Warszawa
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 23 cze 2018, o 17:36

Świeca żarowa w Cruze jest na 4.4V więc podłączenie do Aku ją po prostu spali ...

Rickss83
Bywalec
Posty: 190
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Imię: Łukasz
Chevi: Cruze SW
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 23 cze 2018, o 17:37

No tak to nie to samo jak w strych dieslach bez cudów typu dpf.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wszim
Moderator
Posty: 9717
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Chevi: Orlando LT 1,8 LPG
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wszim » 24 cze 2018, o 08:12

Nie działająca świeca żarowa nie może być powodem slabej mocy rozgrzanego silnika.

Rickss83
Bywalec
Posty: 190
Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
Imię: Łukasz
Chevi: Cruze SW
Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: Rickss83 » 24 cze 2018, o 08:14

Tym bardziej w takich warunkach letnich. Chociaż moze jakaś koniugacja zachodzić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wszim
Moderator
Posty: 9717
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Chevi: Orlando LT 1,8 LPG
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wszim » 24 cze 2018, o 08:21

:nie:

wojtas01
Obserwatorek
Posty: 39
Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
Imię: Wojciech
Chevi: Cruze 2.0 LT+ 163KM
Lokalizacja: Morąg/Warszawa
Kontakt:

Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel

Post autor: wojtas01 » 24 cze 2018, o 09:17

Ja świecy żarowej nie podejrzewam do mniejszej mocy po rozgrzaniu silnika . Ona może mieć znaczenie przy odpaleniu i pierwszych kilku minutach pracy .
Jak auto będzie szło ok to już to czuję na 1 bo jak wciskam gaz to liniowo również ochoczo przyspiesza . A jak nie to ruszam i auto pierwsze sekundy przyspiesza a raptem jakby ktos podpiął z tyłu ciężką przyczepę i kolejne biegi też takie ciężkie przyspieszenie . Trzeba mocno dusić gaz przyspieszenia . Silnik dużo głośniej pracuje przy tym . Wcześniej przy 70km/h nie słyszałem silnika już a teraz i przy 110-120 km/h słyszę terkot/klekot. Pogorszyła się kultura pracy i rura wydechowa osmolona.
Sprawdzałem w pewnym warsztacie podczas jazdy parametry i mechanik miał pewne zastrzeżenia do ciśnienia przy DPF bo maks było przy mocnym wciśnięciu pedału przyspieszenia do 5kPa a wg niego (!) powinno sięgać nawet do 30 kPa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość