Maglownica

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
comarus

Maglownica

Post autor: comarus » 12 gru 2013, o 14:27

podczas wizyty w ASO na kampanii serwisowej dowiedziałem się, że mam maglownicę do regeneracji / wymiany bo ciecze.
Na potaku
nowa przekładnia GM -1775zł - ała
zamiennik 480zł


i rodzi się pytanie - regenerować czy zamiennik wsadzać ??

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7441
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Imię: Andrzej
Chevi: Lacetti 1.6 SW
Silnik:
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: XaRaDaS » 12 gru 2013, o 14:39

O ile pamiętam cena regeneracji jest podobna do tej ceny za zamiennik. Interesowałem się tym , kiedy jeszcze miałem Lanosa i przypadku Lanosa cena była właśnie zbliżona.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

comarus

Re: Maglownica

Post autor: comarus » 12 gru 2013, o 14:43

i temu mam dylemat - wsadzić zamiennik czy regenerować, no i pytanie czy zamiennik nie jest przekładnią regenerowaną :]

Awatar użytkownika
wojbur
Fachman
Posty: 2446
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 21:50
Imię: Wojtek
Chevi: Aveo
Silnik:
Lokalizacja: SPS
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: wojbur » 12 gru 2013, o 14:51

Ja bym regenerował, z zamiennikami różnie bywa a regeneracja przywraca 100 % sprawności. Jak coś to w Żorach mogę polecić sklep które pośredniczy w regeneracji tzn. kupujesz regenerowaną, ale musisz oddać starą maglownicę (którą oni przekażą do regeneracji).

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7441
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Imię: Andrzej
Chevi: Lacetti 1.6 SW
Silnik:
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: XaRaDaS » 12 gru 2013, o 15:17

comarus pisze:i temu mam dylemat - wsadzić zamiennik czy regenerować, no i pytanie czy zamiennik nie jest przekładnią regenerowaną :]
Zamiennik pewnie jest po regeneracji, wątpię aby to była w 100% nówka, tak samo było z maglownicą w lanosie, cena regenerowanej i regeneracji była taka sama.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
Sebastian
Moderator
Posty: 3555
Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
Imię: Sebastian
Chevi: 2x Lacetti 1.4&1.6
Silnik:
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: Sebastian » 12 gru 2013, o 15:30

comarus, jak mocno ta maglownica cieknie ? Masz jakieś foto ?
Moja też jest wilgotna - zapytałem diagnosty przy okazji badania po montażu haka i mówi że w lacetti to normalne że jest zapocona (płynu nie ubywa), poprostu TTTM.

Dodam, że ZTCP na maglownice była kampania serwisowa - wymieniali w okresie gwarancji (u nas wymienili ;) ).
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.

comarus

Re: Maglownica

Post autor: comarus » 12 gru 2013, o 17:34

ja nie widziałem tego i opieram się o to co ASO mi powiedziało - sam nie weryfikowałem - orientuję się.

a skoro kampania była to by cza za nią pogrzebać :D

EDIT:

takie cuś znalazłem tylko:
http://uokik.gov.pl/szukaj.php?szukaj=c ... &x=50&y=12

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 16128
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: etac » 13 gru 2013, o 21:05

comarus pisze:ja nie widziałem tego i opieram się o to co ASO mi powiedziało - sam nie weryfikowałem - orientuję się.

a skoro kampania była to by cza za nią pogrzebać :D

EDIT:

takie cuś znalazłem tylko:
http://uokik.gov.pl/szukaj.php?szukaj=c ... &x=50&y=12
Nie ma kampanii na przekladnie, była tylko informacja techniczna o sposobie postepowania w przypadku zgloszenia nieprawidlowosci.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Awatar użytkownika
orzech
Stały bywalec
Posty: 241
Rejestracja: 26 lis 2013, o 09:41
Imię: Marcin
Chevi: Lacetti 1.6 + LPG
Silnik:
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: orzech » 19 gru 2013, o 11:02

U mnie też jest wilgotna ale raz dolałem może z 50ml płynu i nic się nie dzieje. Stawiam, że ten zamiennik to zregenerowana stara maglownica. W poprzednim wozie już kupiłem za 1tys zł magiel i się okazało, że jest zregenerowany a nie nowy. Żałowałem, bo za 400zł można zregenerować oddając starą i jest to samo. Regenerowaną można poznać po tym, że zazwyczaj malują ją potem całą na czarno. Dodatkowo można zerknąć na datę produkcji. Nowej z roku np 2007 raczej nie sprzedają.

stoneface
Świeżak
Posty: 36
Rejestracja: 15 wrz 2016, o 21:13
Imię: Robert
Chevi: Nubira 1.6
Silnik: 1,6 109KM
LPG: Stag 200 GoFast listwa ACW02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: stoneface » 13 mar 2017, o 19:19

Ubyło mi płynu wspomagania mam teraz stan poniżej minimum, po stronie kierowcy osłona gumowa jest zapocona, wilgotna od góry do dołu. W garażu nie mam żadnych plam na podłodze. Jeszcze jeden objaw który dziś zauważyłem to dziwne jęczenie, skrzypienie podczas delikatnego kręcenia kierownicą w lewo /prawo słychać to np. gdy skręcam kołami na parkingu lub podczas ruszania.

Czy maglownica jest do regeneracji? Myślałem żeby dolać płyn Prestone do wspomagania z jakimś uszczelniaczem, co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
Sebastian
Moderator
Posty: 3555
Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
Imię: Sebastian
Chevi: 2x Lacetti 1.4&1.6
Silnik:
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: Sebastian » 13 mar 2017, o 20:14

Te takie lekkie skrzypienie wydobywa się z okolicy zwijaka airbag przy kierownicy, ogólnie TTTM, niektórzy smarują z lepszym bądź gorszym skutkiem.

Co do pocenia się przekładni, to też typowe dla lacetti. Na gwarancji miałem wymienianą i po wymianie również zapocona. Po doświadczeniach z regeneracją w innym aucie to w lacetti chyba póki nie będzie mocno kapać nie ruszam. A przez dwa lata dolałem może z 50ml oleju.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.

CHEAVY
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 15:32
Imię: Piotr
Chevi: LACETTI F18D3
Silnik:
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: CHEAVY » 12 paź 2018, o 14:50

Szybkie pytanie czy magiel od 1.6 do 1.8 podejdzie? Czy jest taki sam?

CHEAVY
Świeżak
Posty: 32
Rejestracja: 15 wrz 2017, o 15:32
Imię: Piotr
Chevi: LACETTI F18D3
Silnik:
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: CHEAVY » 15 maja 2019, o 14:36

Widzę, że klawiatury się palą do odpowiedzi :(

Awatar użytkownika
papieju
Profesjonalista
Posty: 651
Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
Imię: Marcin
Chevi: Nubira kombi 1.8 LPG
Silnik:
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Re: Maglownica

Post autor: papieju » 15 maja 2019, o 18:20

Układ jezdny jest w zasadzie ten sam, zawieszenia te same więc na zdrowy rozum powinna pasować

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości