Obroty silnika.

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
kochar
Bywalec
Posty: 183
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Imię: JAN
Chevi: ORLANDO 2.0l VCDI
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Obroty silnika.

Post autor: kochar » 20 paź 2017, o 20:51

Mam taki problem. Auto na postoju, bez dodawania gazu silnik pracuje normalnie, obroty ok 800, ale gdy chce na przykład podnieść obroty na 2000, to lekko wciskam pedał, trzymam w takim położeniu niezmiennie, a obroty same nadal rosną aż do 4000tys.przy tym silnikiem lekko telepie tak do 2000, jak troszke zmniejsze gaz obroty spadają do 800.Samochód to ORLANDO DIESEL 2.0. automat przebieg 100 000 km. DPF- brak, chip tuning, przy gwałtownym przyspieszaniu dość mocno kopci.

Bunioopl
Wymiatacz
Posty: 1695
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Chevi: Orlando 1.8 LPG LT+
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: Bunioopl » 20 paź 2017, o 22:05

Brak dpfa, to kopci

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

kochar
Bywalec
Posty: 183
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Imię: JAN
Chevi: ORLANDO 2.0l VCDI
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: kochar » 21 paź 2017, o 11:09

Geniusz normalnie geniusz.
Dzięki za merytoryczną odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2017, o 11:22 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 14639
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Opel Insignia B
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: etac » 21 paź 2017, o 11:27

A jakiej się spodziewałeś?

Przy zwiększonej obciążeniu silnika, zadymienie jest rzeczą normalną. Teraz tylko jego poziom jest zależny od sprawności ukladu zasilania, ale także od jakości paliwa.

Jeśli więc jest tylko widoczne zadymienie, a nie kłąb czarnego dymu utrzymujący się jeszcze przez 15 minut za pojazdem to jest to normalne, a żeby tego nie było miałeś kiedyś DPF.

Czyli na koniec jakie pytanie, taka odpowiedź.

Resztę moich uwag masz na poczcie i dotyczą Regulaminu.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ

kochar
Bywalec
Posty: 183
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Imię: JAN
Chevi: ORLANDO 2.0l VCDI
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: kochar » 21 paź 2017, o 16:06

Zasadnicze pytanie jest o obroty a nie o dpf. Po usunięciu dpf kocpił normalnie jak diesel bez dpf , główny problem to obroty i chyba powiązane z tym zwiększone dymienie.

Awatar użytkownika
kemoiz
Wymiatacz
Posty: 1160
Rejestracja: 24 paź 2013, o 17:46
Imię: Łukasz
Chevi: Cruze 1.8 HB LT+
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: kemoiz » 21 paź 2017, o 16:11

te auta takie mają sterowniki. W Cruze już dawno zauważyliśmy, że na zimnym silniku da się "utrzymać" na 2 tys. Po nagrzaniu z jakiegoś powodu cały czas rośnie do tych 4 tys.

kochar
Bywalec
Posty: 183
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Imię: JAN
Chevi: ORLANDO 2.0l VCDI
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: kochar » 21 paź 2017, o 16:17

Dzięki za merytoryczną odpowiedz :)

:baty:
zgodnie regulaminem nie cytujemy postu wyżej Cytat usunąłem (wszim)

kochar
Bywalec
Posty: 183
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Imię: JAN
Chevi: ORLANDO 2.0l VCDI
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: kochar » 23 paź 2017, o 12:06

Zabawy z pejczem mnie nie kręcą :lol:

kochar
Bywalec
Posty: 183
Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
Imię: JAN
Chevi: ORLANDO 2.0l VCDI
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: Obroty silnika.

Post autor: kochar » 23 lip 2018, o 08:17

kemoiz pisze:
21 paź 2017, o 16:11
te auta takie mają sterowniki. W Cruze już dawno zauważyliśmy, że na zimnym silniku da się "utrzymać" na 2 tys. Po nagrzaniu z jakiegoś powodu cały czas rośnie do tych 4 tys.
Po takim wpisie odpuściłem temat, ale pewnego razu przy-gazówka na 2 tyś. na 3tyś - wskazówka stoi jak młodemu ... brak "samo rozpędzania" i teraz nie wiem co pomogło: zaślepienie EGR, wymiana turbo rury, wymiana wtryskiwaczy :zastanawiasie:
Kolejny raz przekonałem się że warto temat drążyć do końca bo jak u kogoś jest podobnie to nie znaczy że jet to normalne.
:piwo3:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości