Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód

Stuka, puka, kapie, cieknie...
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 16913
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód

Post autor: etac » 29 sie 2018, o 19:53

ale jak zatrzymałeś samochód? Hamulcem?

Robiłeś opory toczenia? Klocki przed założeniem fazowałeś na rantach? Jest smar na prowadnicach? Zachowałeś dystans 200 km z ostrożnym hamowanie?
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

shaggy80
Aktywny
Posty: 76
Rejestracja: 5 lut 2015, o 21:42
Imię: Przemek
Chevi: Orlando LS+
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM, benz.
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód

Post autor: shaggy80 » 29 sie 2018, o 20:32

Tak, zatrzymałem samochód hamulcem, wrzuciłem ręczny i sprawdzałem na postoju temperaturę felg.

Przez kilkaset km hamowałem ostrożnie. Panowie po wizycie w drugim już serwisie, stwierdzili że przesmarowali co trzeba i jest ok.

Więc, podsumowując co sprawdzić?
- opory toczenia;
- fazowanie klocków na rantach;
- smar na prowadnicach;
- co jeszcze?
Orlando LS+ 1.8 LPG MY2014 RP2013 / BRC Sequent 24, Genius MB 1200

Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 4392
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Imię: Robert
Chevi: Cruze 1,8 LT + LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód

Post autor: huri_khan » 29 sie 2018, o 20:57

Przód zawsze mocniej hamuje i tym samym mocniej się grzeje.

Awatar użytkownika
C77
Fachman
Posty: 2015
Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
Imię: Miłosz
Chevi: Cruzak CC77
Silnik: 18XER
Lokalizacja: Tout Le Monde
Kontakt:

Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód

Post autor: C77 » 2 wrz 2018, o 10:13

etac pisze:
9 sie 2018, o 15:14
No i Miłosz ma racje - Orlando ma jeden rodzaj tarcz (300mm), ale system podpowiada 2 rodzaje klocków. Dlaczego nie wiem.
To bez sensu.

Jak założysz klocki z 276mm na 300mm to będzie tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ex-dowódca Org Division Siedzę na forum 24H - odpowiadam na PW "Całe życie z debilami..."
Obrazek
Obrazek
Ja na Drive2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość