ale jak zatrzymałeś samochód? Hamulcem?
Robiłeś opory toczenia? Klocki przed założeniem fazowałeś na rantach? Jest smar na prowadnicach? Zachowałeś dystans 200 km z ostrożnym hamowanie?
Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
- etac
- Prezes
- Posty: 16913
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Imię: Krzysztof
- Chevi: Aveo T300
- Silnik: 1.6 LDE
- LPG: STAG
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ
-
- Aktywny
- Posty: 76
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 21:42
- Imię: Przemek
- Chevi: Orlando LS+
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM, benz.
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
Tak, zatrzymałem samochód hamulcem, wrzuciłem ręczny i sprawdzałem na postoju temperaturę felg.
Przez kilkaset km hamowałem ostrożnie. Panowie po wizycie w drugim już serwisie, stwierdzili że przesmarowali co trzeba i jest ok.
Więc, podsumowując co sprawdzić?
- opory toczenia;
- fazowanie klocków na rantach;
- smar na prowadnicach;
- co jeszcze?
Przez kilkaset km hamowałem ostrożnie. Panowie po wizycie w drugim już serwisie, stwierdzili że przesmarowali co trzeba i jest ok.
Więc, podsumowując co sprawdzić?
- opory toczenia;
- fazowanie klocków na rantach;
- smar na prowadnicach;
- co jeszcze?
Orlando LS+ 1.8 LPG MY2014 RP2013 / BRC Sequent 24, Genius MB 1200
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4392
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Imię: Robert
- Chevi: Cruze 1,8 LT + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
Przód zawsze mocniej hamuje i tym samym mocniej się grzeje.
- C77
- Fachman
- Posty: 2015
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Imię: Miłosz
- Chevi: Cruzak CC77
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Tout Le Monde
- Kontakt:
Re: Piski przy hamowaniu po wymianie klocków i tarcz - przód
To bez sensu.
Jak założysz klocki z 276mm na 300mm to będzie tak:



Ex-dowódca Org Division Siedzę na forum 24H - odpowiadam na PW "Całe życie z debilami..."


Ja na Drive2


Ja na Drive2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość