Captiva - tryb awaryjny? automat

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
maras.marek
Obserwatorek
Posty: 1
Rejestracja: 6 sie 2018, o 21:47
Imię: Marek
Chevi: Captiva
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Captiva - tryb awaryjny? automat

Post autor: maras.marek » 6 sie 2018, o 22:15

Witam,
Posiadam Captive 2.0 D, 150 km, Automat. 2007 R. Skrzynia: AW 55-51. SN

Od jakiegoś czasu auto ma za sobą problem, mianowicie odpalam go rano --> (to chyba jest istotne) i wyskakują mi kontrolki na desce: CHECK, ESP WŁ, ESP WYŁ.

I auto przechodzi jakby w tryb awaryjny. - nie ma mocy jakby jeden bieg.
Kiedy auto się rozgrzeje i pochodzi trochę, i wł się silnik ponownie kontrolki ESP znikają, zostaje sam CHECK. I ma moc, śmiga całą resztę dnia. (Skrzynia chodzi miód malina)

Powiem od razu ze problem nie jest po np szybkiej jeździe czy jeździe pod jakimś obciążeniem....

Ogólnie trochę duzo pali bo ok 14 l/ 100 km.

Pojechałem z tym do serwisu automatycznych skrzyń biegów i błędy to:

kody błędów: (silnik)
P0460 - czujnik poziomu w zbiorniku paliwa. obwód
P0700 - system sterowania przekładnią
P0850 - obwód wejściowy włącznika pozycji park/ neutral

kody błędów skrzynia:
P2767-0 - przekładnia momentu obrotowego, ciśnienie cewki sprzęgła, obwód kontrolujący niski.
P0983 - cewka zmiany D, obwód sterujący wysoki.

Diagnoza jaka postawił mechanik: problem z lock upem w sprzęgle - nie blokuje się. Konwekter do regeneracji/ wymiany.

Pierwsze pytanie: Czy to dobra diagnoza ?
Drugie pytanie: Może to wina np: czujnika temp w skrzyni, czujnika skrzyni itp?
Trzecie pytanie: Może problem leży w braku styków na jakimś z czujników?

POMOCY

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość